solboskennel

Alla inlägg under augusti 2010

Av Solveig Ivarsson - 21 augusti 2010 13:38

      

Vi heter Noxie och Nero och är nu 13 veckor. Noxie är levertecknad och Nero är svart tecknad. Vi söker lämpliga hem. Vi är mycket sociala och känner oss trygga.

Vi är vana med både små och stora barn.Vi har många hundkompisar.

Men matte tycker det är dags att vi flytta.

Av Solveig Ivarsson - 11 augusti 2010 22:42

      

Jag heter Nitro och är 7 veckor på korten. I dag fick jag flytta till min matte.

Det kändes bra för farfar Zacco var med mig på halva vägen. Det verka som han godkände dessa.Jag kände mig så lugn och trygg av att ha farfar med.

Mitt nya hem skall vara Kivik.

Av Solveig Ivarsson - 11 augusti 2010 22:31

      

Jag heter Nesta och är 7-veckor på korten.

Den 4/8 2010 var det dags för min matte att hämta mig.Var spännande

vi fann varandrar med detsamma.Jag bor i Eslöv min mattes mamma skall passa mig när matte arbeta.Så nu får jag en hundkompis det är roligt.

Skapa flashcards