solboskennel

Alla inlägg under september 2010

Av Solveig Ivarsson - 11 september 2010 16:45

         

      Noxie klar att resa till Uddevalla.

När min nya matte kom för att titta på mig, tyckte jag hon såg så snäll ut.

Jag visade mina bästa sidor, för då tänkte jag att Emelie (som hon heter)

skulle nog tycka om mig.Vi skulle få det bra tillsammans för Emelie såg lika lugn ut som jag är. Det blev så, min gamla matte gillade också Emelie, hade matte inte gjort det,så hade Emelie och hennes mamma fått åka hem själv.

Ha det så bra önskar matte Solveig

Av Solveig Ivarsson - 4 september 2010 22:55

     Nero med familj.

Nu har även Nero fått ett hem. Han blev kompis med lilla Ebba med detsamma.

Matte ringde när de var hemma.Resan hade gått bra. De hade stannat på vägen och när dela av familjen hade gått i väg,hade Nero knytt efter dem. Han kände genast vilka som tillhörde hans familj.

Skapa flashcards